Publicerad:
Tekniska problem med vårt rekryteringsverktyg
Sedan i måndags har vi problem med att visa lediga jobb på katrineholm.se. Vi kan inte se ansökningar som skickats in och det går inte att söka jobb hos oss via verktyget. Svar på ansökningar tar därför längre tid än vanligt.
Problemet har uppstått på grund av driftstörningar hos vår leverantör Visma Recruit och är felanmält. Vi väntar på svar och prognos om när felet ska vara åtgärdat. Senaste uppdateringen från supporten skedde klockan 12.00 torsdag 27 april och då fanns ännu ingen prognos på när problemet är löst. Vår leverantör arbetar med att hitta en lösning.
Alla aktuella jobbannonser är publicerade på platsbanken.se Länk till annan webbplats..
Skicka in din ansökan
Vill du skicka in din ansökan till en ledig tjänst kan du göra det via vår rekryteringsbrevlåda: rekrytering@katrineholm.se. Märk mejlet med referensnummer samt titel på tjänsten.
Har du frågor om en ledig tjänst?
Vill du veta mer om en särskild tjänst? Eller har du skickat in en ansökan och väntar på svar? Ring då vår växel på 0150-570 00 och be att få prata med rekryterande chef.
Har du frågor om driftstörningen?
För dig som jobbar inom media och vill veta mer om händelsen hänvisar vi till Visma Recruit:
Malin Carlsson, PR- och kommunikationsansvarig